אינסטגרם בדובאי – 6 המקומות המושלמים לעלות לסטורי

דובאי, שפעם הייתה עיירת דייגים קטנה, הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי מוביל. מדובר בפצצת אטרקציות שמציעה לנו חוויות אקסלוסיביות ולצידן תמונות מהממות לאינסטגרם. אז איפה הכי כדאי להצטלם ברחבי דובאי?

1. מגדל בורג' חליפה- נתחיל עם הבניין הגבוה ביותר בעולם, בעל 163 הקומות, שמתנשא לגובה של 828 מטרים! ואתם חשבתם שמגדל עזריאלי גבוה. אנו ממליצים להצטלם ליד הבניין כדי לתפוס את הגובה המטורף שלו וגם לעלות לקומה העליונה שלו- שם תמצאו נקודת תצפית מרהיבה עם נוף על כל העיר.

2. המזרקות של דובאי– ליד בורג' חליפה תוכלו למצוא מופע מזרקות שפועל מהבוקר עד הלילה. למזרקות תותחי מים משוכללים ופנסים מיוחדים שמייצרים מופע מהמם שמושך את העין. אנו ממליצים לבוא לצפות במופעים בערב, כך שתוכלו להנות משפע הצבעים של התאורה והמים על רקע העיר הלילית. תיזהרו לא להרטיב את האייפון!

3. שוק הזהב- אם אתם רוצים להציג חוויה אותנטית של איחוד האמיריות, שוק הזהב הוא המקום בשבילכם. בשוק זה התושבים מציגים שלל פריטים למכירה שכולם עשויים מזהב, ביניהם תכשיטים, פריטי נוי ועוד. מדובר בדרך מצויינת להוסיף קצת יוקרה לסטורי שלכם.

4. עין דובאי- לא רק המגדלים פה גדולים וגבוהים- גם מתקני השעשועים! בדובאי תוכלו למצוא את גלגל הענק הגדול ביותר בעולם. סיבוב אחד אורך 38 דקות ויספק לכם חוויה מרגשת ופוטוגנית בו זמנית.

5. אקווריום דובאי– אין כמו ללכת לאקווריום וגן החיות התת ימי של דובאי כדי להרגיש כאילו אתם נמצאים בפלנטה אחרת. מדובר באקווריום בו יש אלפי מינים שונים של חיות תת ימיות, גם כאלה שלא הכרתם. הזדמנות מצויינת לעשות סלפי עם כריש!

6. דובאי פריים- המסגרת של דובאי, מבנה אייקוני בגובה 150 מ' , מהווה מן חוצץ ומבט אחורה וקדימה, עבר ועתיד.. מצד אחד דובאי העתיקה ומצד שני דובאי החדשה. ללא ספק אחד המוקומות המושלמים לתמונה לסטורי.

אהבתם? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Telegram

השקעות נדל"ן בדובאי​

תפריט נגישות