טיול ג'יפים בדובאי – אקסטרים במדבר

אם אתם מתכננים נסיעה לאיחוד האמירויות – אל תפסידו את החוויה הקסומה של טיול ג'יפים בדובאי שנקרא ספארי במדבר!

טיול ספארי במדבר הוא ללא ספק הדרך האולטימטיבית לחוות את מרחבי המדבר האדירים של איחוד האמירויות בצורה האותנטית ביותר. הטיול כולל בתוכו אינספור אטרקציות, כמו למשל טיול ג'יפים בליווי נהגים מנוסים בשטח, מופעים מקומיים כגון ריקודים מצריים, ריקודי בטן ולהטוטני אש שומטי לסתות, ארוחה מקומית מסורתית, סקי על דיונות החול המרהיבות ואפילו רכיבה על גמלים.

אין ספק שהאטרקציה המרכזית של טיולי הספארי במדבר היא טיול הג'יפים. ניתן להזמין טיול ג'יפים בשני זמנים ביום: טיול משעות הבוקר ועד שעות אחר הצהריים אשר נמשך כארבע שעות, או לחלופין טיול המתחיל בשעות אחר הצהריים ומסתיים בערב אשר אורך בין חמש עד לשבע שעות. האיסוף מתבצע על פי רוב מבית המלון בו אתם שוהים או מנקודות איסוף מרכזיות הפזורות ברחבי העיר.

 ראוי להדגיש כי בניגוד להרבה אטרקציות אחרות שיש לדובאי להציע, לא מומלץ לערוך טיול ג'יפים במדבר ללא ליווי והדרכה של אנשי מקצוע. המדבר של דובאי פרוע ורחב ידיים, ולא צריך להתאמץ יותר מדי בשביל ללכת בו לאיבוד. בהתאם לכך מומלץ מאוד לבחור רק בחברות נסיעות שזוכות לביקורות חיוביות רבות על טיולי המדבר שהן מארגנות.

כמו כן, חובה חובה לוודא לפני היציאה כי ביטוח הנסיעות שלכם אכן מכסה פעילויות אקסטרים. במידה ולא, יש לרכוש הרחבה עבור הביטוח לפני היציאה לדרך. יציאה בלי ביטוח היא עניין מסוכן ולא מומלץ שעלול להיגמר באופן גרוע מאוד ולכן חשוב לכסות את עצמכם כמו שצריך.

 אם אתם מעוניינים להתנסות ברכיבה בבאגי או בטרקטורון, קחו בחשבון שביטוחי חברות הטיולים אינם מכסים נזקים שייגרמו לכלי הרכב, כך שבמקרה וייגרם נזק כלשהו לרכבים במהלך הטיול תצטרכו לשלם עבורם בעצמכם.

לבסוף, יש להקפיד על מספר אמצעי בטיחות. מאחר והטיול מתקיים תחת שמש המדבר הקופחת, רצוי להצטייד במשקפי שמש איכותיות, כובע רחב, קרם הגנה ונעלי טיולים נוחות. אף על פי שתקבלו מים לכל אורך הטיול, אנו ממליצים להביא עמכם מספר בקבוקים אישיים ליתר ביטחון. בנוסף, אם הטיול שלכם צפוי להתקיים בחודשי החורף, אנו ממליצים לכם לקחת בגדים ארוכים לשעות הערב.

לסיכום: ספארי במדבר הוא אחת מהאטרקציות הכי פופולריות בדובאי, עםריגוש ענקי וחוויה של פעם בחיים.

רכבי 4X4 יאספו אתכם מהמלון לאחר שהתארגנתם ווידאתם שיש לכם סוללה מלאה בטלפון 🙂

נכנס לאזור הדיונות המטורפות ונתחיל לקרוע את השטח,

נעלה על דיונות, נעיף חול לכל עבר, נפגוש בדרך חיות מדבר ונעצור מידי פעם להצטלם 🙂

את הטיול נסיים בארוחה מדברית אותנטית ומפנקת, בשילוב מופע מקומי והסעה חזרה למלון.

אהבתם? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Telegram

השקעות נדל"ן בדובאי​

תפריט נגישות