האקווריום של דובאי וגן החיות התת ימי

האקווריום של דובאי ממוקם בקניון דובאי, הוא האקווריום הגדול ביותר בעולם, מארח אלפי יצורים ימיים, היחידי מסוגו בעולם. האקווריום גם אחת מהאטרקציות בדובאי לילדים, הפופולרית ביותר שבהן.

האקווריום של דובאי הוא ביתם של יותר משלושים אלף מינים, המקום מציע יום מרתק וחינוכי לילדים ומבוגרים כאחד. מידות האקווריום הראשי אורך 51 מטר, 20 מטר לעומק ו 11 מטר גובה.

מתחת לאקווריום יש מנהרה, המנהרה, ששטחה 48 מ', מציעה נוף של 270 מעלות. בנוסף, באקווריום יש את האוסף הגדול ביותר של כרישי נמר חול בעולם. גולות הכותרת של האטרקציה זו כוללות צפייה בצלילה עם כרישים, שייט על סירה עם תחתית שקופה וספארי לילי בגן החיות התת ימי. אתם תזכו לצפות בצוללנים מאכילים כרישים ודגים במהלך היום, ולפגוש את צוות האקווריום שיכול לחלוק איתך את הסודות של בעלי החיים מתחת למיים.

גן החיות התת ימי ממוקם בקומה השנייה, מעל האקווריום, וכולל יצורים מדהימים השוכנים הן בנהרות והן באוקיינוסים. גן החיות מוביל אתכם דרך שלושה אזורים אקולוגיים – יערות הגשם, האוקיינוס החי והחוף הסלעי. כמה יצורים ימיים ראויים לציון כאן הם פיראנה, לוטרות, תניני קיימן, פינגווינים הומבולדט, סרטנים עכביש ענק, דגי אריה, צלופחים גן, סוסי ים, חולדות מים, ארצ'רני, נאוטילוס, ציקלידים ובעלי חיים ימיים מדהימים נוספים.

בגן החיות התת ימי, תוכלו לשוט על הסירות עם תחתית שקופה, להושיט יד ולגעת בתושבי בריכת הסלע. ייתכן שיהיה צורך לרכוש את כרטיס הנסיעה בסירת הזכוכית תמורת תשלום נוסף לכרטיס הכניסה לאקווריום של דובאי וגן החיות התת ימי. הנסיעות יוצאות מדי 10 עד 20 דקות, עם קיבולת של 10 אנשים בסירה.

טיול דרך 'יערות הגשם' בגן החיות התת ימי הוא כמו הליכה לאורך גדות של גדת נהר בתולי, מוקף חיות מים מתוקים המדהימים ביותר. הפיראנה המסוכנת, הלוטרות השובבות, השפמנון הענק וחולדות המים הם חלק מהחיות שאפשר לפגוש ביערות הגשם. "החוף הסלעי" בגן החיות, מרגיש כאילו האדמה פוגשת את הים. זוהי סביבה מחוספסת, עם כמה בעלי חיים מעניינים כמו פינגווינים, סרטנים ועכבישי ענק. תוכלו אפילו להושיט יד ולגעת בכמה מיצורי בריכת הסלע, אם תרצו כמובן 🙂

אהבתם? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Telegram

השקעות נדל"ן בדובאי​

תפריט נגישות