השקעות נדל"ן בדובאי

השקעות נדל"ן בדובאי

הסכמי אברהם עליהם חתם ראש הממשלה בנימין נתניהו פתחו בפני חובבי השקעות הנדל"ן הישראלים, הזדמנויות חדשות, במדינות לא מוכרות, עשירות מאוד ובעלות נכונות גדולה ללמוד, ולהמשיך להתפתח. דובאי היא ללא ספק ראש החץ של מדינות אלו. במהלך השנה האחרונה, ישראלים רבים יצאו לראות את דובאי, ונחשפו למבנים הבומבסטיים שנבנו בה לרבות, המגדל הגבוה בעולם –  בורג' ח'ליפה, המתנשא לגובה של 828 מטרים. חלקם חזרו עם רושם עז והחליטו לבדוק את האופציה להשקיע בנדל"ן של דובאי. המאמר הבא עוסק בכך.

 

מה הופך את דובאי להשקעה טובה?

כמדינה הידועה בהכנסת האורחים שלה הפכה דובאי לאחד היעדים התיירותיים הנחשקים ביותר בקרב הציבור הישראלי. דובאי היא מדינה בעלת משאבי כסף עצומים ומתפתחת בקצב מהיר ועקבי, העובדה שאוכלוסיית המדינה הולכת וגדלה גם היא בקצב מרשים, מייצרת ביקושים למבני מגורים רבים. בשל הביקוש לנדל"ן גם התשואות על ההשקעות גבוה ביחס למקומות אחרים בעולם. השלטון בדובאי אינו מקשה על המבקשים להשקיע במדינה, הרגולציה נוחה, וערי המדינה נחשבות לתיירותיות, מזמינות וסובלניות לכל אחד. בעקבות כל אלה, נחשבת דובאי למדינה שכדאי מאוד להשקיע בה ובעיקר בתחום הנדל"ן.

 

היתר לכל דורש

חשוב לציין, בשנת 2002 הוכרז באיחוד האמירויות על צו חשוב מאוד, המקנה לכל מי שאינו בעל אזרחות מקומית, את הזכות להיות בעל נכס בדובאי. צו זה הביא אחריו שובל גדול של משקיעים זרים, שיצרו מינוף עצום ותנופת בניה נרחבת, שיצרה הזדמנויות מעולות להשקעה בנדל"ן בתחום הדיור. גם כיום, 21 שנים לאחר מכן, קיימות הזדמנויות מצוינות להשקעות נדל"ן בדובאי, והן מייצרות גירוי חזק בקרב משקיעי נדל"ן מהעולם כולו וכמובן גם מישראל. כדי שהשגשוג המהיר לא יצור כל סוג של בלגן והרשויות ישלטו בנעשה בצורה טובה ומדויקת, הוקמה מערכת חוקים ותקנות שמטרתה לפקח על סך הפעילות בתחום, במקביל לשמירה על האינטרסים של המשקיעים הזרים.

 

מחלקת הקרקעות של דובאי

מחלקת הקרקעות של דובאי היא הגוף המוסמך שממונה על כל הקשור ברישום, מכירה ורכישה של קרקעות. כמו כן, גוף זה אחראי לאשר, לארגן ולתעד את העסקאות המתבצעות בקרקעות ובנכסי נדל"ן בנויים. גוף זה מציע כ- 30 שירותים שונים הנדרשים למי שמתעתד לבצע עסקאות נדל"ן במדינה, ומעל 200 שירותים נוספים, העוסקים גם הם בתחום זה ובניהם: רישום קרקעות, רישום ורישוי בעלי מקצוע בתחום, הפצת מידע חיוני וחוקים רלוונטיים עבור העוסקים בנדל"ן ופיתוח מסגרת רגולטורית לניהול ההשקעות בתחום. אתר מחלקת הקרקעות של דובאי הנו אתר דינמי ומעודכן כל העת, ניתן למצא בו מידע אודות עסקאות הנדל"ן שמתבצעות במדינה באופן שבועי וחודשי. אי לכך, המשקיעים בנדל"ן בדובאי נשארים מעודכנים בכל רגע נתון אודות הנעשה בשוק הנדל"ן המקומי, המחירים והעסקאות.

 

המרכז לניהול וקידום השקעות נדל"ן

תחת מחלקת הקרקעות של דובאי פועל המרכז לניהול וקידום השקעות נדל"ן בדובאי. המרכז אחראי על תמיכה בהשקעות בתחום הנדל"ן המתבצעות על ידי אזרחים מקומיים ועל ידי זרים, ועל כל נושא הפיקוח והרגולציה. אחד מתפקידי המרכז הנו לעודד ולקדם השקעות מידיות והשקעות לטווח רחוק בענף.

 

השקעת התאזרחת

אחד הדברים המדהימים עליהם החליט השלטון בדובאי הוא הדבר הבא – על מנת לעודד השקעות בתחום הנדל"ן בדובאי, מעניקה המדינה לכל מי שהשקיע בנכסי דיור ומגורים ויזת תושבות ידידותית במיוחד. אם ניכנס מעט יותר לעומק הפרטים נציין כך, הזכאים לוויזת התושבות הנם משקיעים זרים שהשקיעו בנדל"ן סכום מינימום של 750 אלף דירהם בנכסי מגורים, על פי העקרון הבא: מקסימום 50% מהסכום יילקח במשכנתא. מדובר בנכס אחד למטרת מגורים בלבד (לא כולל נכסים מסחריים), בנייתו הסתיימה והבעלות עליו הועברה באופן תקין ומלא.

 

תוקפה של הוויזה

משך הזמן לו ניתנת הוויזה למשקיעים נע בין 3 ל- 5 שנים והיא נשמרת עבורם כל עוד הם ממשיכים להיות בעלי הנכס. המשקיעים 750 אלף דירהם נהנים מוויזה ל- 3 שנים, ומי שבחר להשקיע 5 מיליון דירהם ייהנה מוויזה למשך 5 שנים.

 

מה בנוגע לתשלום מיסים על עסקאות הנדל"ן בדובאי?

ממשלת דובאי אינה מחייבת בתשלום מס על נכסים הנרכשים בדובאי, הדבר מתייחס גם לתושבים זרים וזה הופך את ההשקעה בנדל"ן בדובאי לכדאית מאוד. חוק המיסוי המקומי קובע תשלום מס על הנכס רק במצב בו בעל הנכס עובר לגור בו, או משכיר אותו לסטודנטים או עובדים.

כמה מהפרויקטים שאנחנו משווקים כרגע

השקעות נדלן בדובאי
השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא אחת מיעדי השקעות הנדל"ן המבוקשים בעולם, הפכה למוקד משיכה למשקיעים בזכות הכלכלה המשגשגת, התשתית החזקה ותמריצי המס האטרקטיביים. בשנים האחרונות גובר הביקוש לנכסי מגורים בדובאי, מגמה שצפויה להימשך בעשור הקרוב כי האיחוד האמירויות דואגת תמיד להגירה חיובית והגדלת האוכלוסיה. עם צמיחה כלכלית חזקה והזדמנויות השקעה אטרקטיביות, דובאי תישאר אחד מיעדי ההשקעות הפופולריים ביותר בעולם הנדל"ן.

השקעה בנדל"ן היא דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך ולייצר הכנסה קבועה. דובאי היא אחת הערים הפופולריות ביותר עבור משקיעי נדל"ן, המציעה מבחר רחב מנכסי מגורים ועד פרויקטים מסחריים. בין אם אתם מחפשים השקעה לטווח קצר או לטווח ארוך, ישנם סוגים רבים ושונים של השקעות נדל"ן בדובאי שיתאימו לצרכים שלכם.

  1. תמריצי מס
  2. כלכלה מפותחת
  3. מדינה שדואגת להגדיל את האוכלוסיה כך שתמיד יהיה צורך בדירות להשכרה
  4. המדינה מושקעת בעצמה בנדל"ן בדובאי כך שהאינטרס שלה הוא להגדיל ביקוש שתגרום לעליית מחירים.
  5. פתרונות מימון
    ועוד..

מעבר לניסיון המקצועי שלנו, אנחנו בעצמנו משקיעים בנדל"ן בדובאי, כך שאנחנו מאמינים ב100% בפרויקטים שאנחנו נציע לכם.

רוצים לבדוק התאמה וכדאיות להשקעה בנדל"ן בדובאי?

אנחנו עובדים בצמוד עם מיטב היזמים והקבלנים כדי להביא לכם את ההשקעות הטובות ביותר והמשתלמות ביותר בדובאי (אפילו כאלה שאנחנו בעצמנו משקיעים) מלאו פרטים ונחזור אליכם

- מלאו פרטים לשיחה עם נציג -

- מלאו פרטים לשיחה עם נציג -

או

או

אהבתם? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Telegram

תפריט נגישות