השכרת למבורגיני בדובאי

רוצים להשכיר למבורגיני בדובאי במחיר טוב מסוכן אמין ?

יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות בדובאי- מועדונים, מסעדות, אתרים תיירותיים ועוד. הם פזורים ברחבי העיר וצריך להתנייד ביניהם, אז אם כבר עושים את זה- למה לא לעשות את זה בסטייל? אנחנו מתכוונים כמובן לשדרוג חווית החופשה האולטימטיבי שיאפשר לכם רגעים שלקוחים מהפנטזיות הכי פרועות שלכם- כן, אנחנו מדברים על השכרת רכב למבורגיני.

למבורגיני, מכוניות הספורט הידועות עם סמל השור הזועם, הן מהמכוניות המהירות בעולם ויש להן קלאס שלא מהעולם הזה. הן מגיעות בשלל צבעים מבריקים ואי אפשר שלא להסיר מהן את המבט. לא תרצו להסיר גם את הרגל מדוושת הגז- התחושה הייחודית שמקבלים כשנוהגים ברכב למבורגיני היא בלתי ניתנת לתיאור.

אז איזה מזל שחלומות יכולים להתגשם! דובאי הפכה לבירת הגשמת הפנטזיות העולמית. בחברות השכרת הרכב בדובאי תוכלו למצוא מספר רכבי למבורגיני מדגמים שונים ומיוחדים שרק מחכים שתנהגו עליהם. ניתן להשכיר אותם לתקופת הזמן הרצויה במחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר. תוכלו לנהוג עליהן, להצטלם איתן (מושלם לסטורי) ולהרגיש כמו הסלבריטי שתמיד רציתם להיות (ידענו שיש בכם את זה!).

מומלץ להזמין רכבי למבורגיני מראש מאחר והם מבוקשים ביותר. נשמח לעזור לכם לעשות את כל הסידורים הנדרשים כדי להבטיח לכם את החוויה הטובה ביותר בזמן החופשה שלכם. צרו איתנו קשר ואנו נדאג לכל השאר!

בקרוב המקומות בדובאי ניתן להשכיר רכב מגיל 21 ומעלה.

כן ניתן לשלם באשראי ובמזומן על הפרארי

יש ביטוח ללמבורגיני אך יש השתתפות עצמית במקרה של תאונה.

השאירו פרטים ותנו גז 🙂

השקעות נדל"ן בדובאי​

אהבתם? שתפו עם חברים

תפריט נגישות