מועדונים וחיי לילה בדובאי

דובאי היא עיר שמציעה אין ספור חוויות, ולמזלנו לא רק באור יום. חיי הלילה של דובאי שוקקים וסוערים וכדאי לכם להשאיר לעצמכם אנרגיות בסוף היום כדי לחוות חלק מהמועדונים והברים של העיר. אז מהם המקומות הכי שווים להרים בהם צ'ייסר?

1. מועדון ווייט דובאי- אם יש לכם זמן רק למועדון אחד, ווייט דובאי זה המועדון בשבילכם. מדובר במועדון המפורסם ביותר בדובאי שמקיים מסיבות ראוותניות באוויר הפתוח עם די ג'ייז מובילים מכל העולם, מופעי זיקוקים, מופעי אקרובטיקה ועוד דברים שיגרמו לכם להישאר עם פה פעור. זה הזמן לדפוק הופעה ולצאת למסיבה של פעם בחיים!

2.מועדון בודיאר- מדובר במועדון יוקרתי מאוד שמעוצב בסגנון המועדונים הישנים של פריז בתחילת המאה ה-20, עם טוויסט הודי. כן, שמעתם נכון. במקום יש שנדלירים וספות אדומות במיטב השיק הצרפתי, אבל פעם בשבוע מתקיימים בו ערבים בקונספט בוליווד! חוויה רב תרבותית בהחלט.

3. מועדון קאסבר- המועדון הזה מצליח לשלב באופן מדהים בין אווירה יוקרתית לאווירה עממית. העיצוב של המקום מושפע מעיצובים ערביים אותנטיים, ותוכלו למצוא בו מוזיקה ערבית ואוכל מסורתי. מה שנקרא- חפלה  אמיתית!

4. זירו גרביטי- לדובאי יש חופים מדהימים, אז למה לא לבלות גם שם במסיבות? זירו גרביטי הוא מועדון חוף שכולל בתוכו גם בריכת אינפיניטי, וניתן להנות בו ממוזיקה חיה וקוקטיילים מרעננים גם ביום וגם בלילה.

5. מועדון קוואלי- אם השם מצלצל לכם מוכר, אז כן- זהו מועדון לילה של מעצב האופנה המפורסם רוברטו קוואלי. מדובר במועדון ברמה הגבוהה ביותר שמשלב בין אוכל גורמה למסיבת ריקודים, כי כידוע- לא כדאי לשתות ולרקוד על בטן ריקה! אחד הדברים שמייחדים את המקום הוא מופעי האש המיוחדים שמעלים בו.

קדימה, צאו לקרוע את העיר!

אהבתם? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Telegram

השקעות נדל"ן בדובאי​

אולי יעניין אותך גם:

תפריט נגישות