השכרת פרארי בדובאי

רוצים להשכיר פרארי בדובאי במחיר טוב מסוכן אמין ?

בדובאי יש שלל דברים נהדרים וחווייתיים לעשות, והיא מצליחה להפוך גם את השכרת הרכב לחוויה. איך? אתם בטח שואלים את עצמכם. ובכן, כיאה לאחת המדינות העשירות ביותר בעולם, היא מאפשרת השכרת רכבי יוקרה מהטובים ביותר בעולם- ביניהם רכבים של חברת פרארי הידועה והנערצת.

פרארי היא חברה איטלקית וכיום היא אחת מיצרניות רכבי הספורט והמרוצים המפורסמות בעולם. שנה אחר שנה המכוניות שלה מתחרות בתחרויות הנחשבות ביותר בעולם והחידושים הטכנולוגיים שלהן הופכות אותן לחוויה חד פעמית. אבל החברה נחשבת כל כך לא רק בגלל המהירות ויכולות הביצוע הגבוהות של הרכבים שלה- אלא גם בגלל שהמכוניות נראות מיליון דולר. ומי לא רוצה לנהוג ברכב שנראה כאילו הוא יצא עכשיו ממרוץ של סרט הוליוודי?

אז למזלכם- דובאי לחלוטין מאפשרת לכם את החוויה הזאת. אתם יכולים להשכיר רכב פרארי למשך יום אחד או למספר ימים ולהתנייד באמצעותו ברחבי העיר. תוכלו להתרחק מהעיר ולשים גז כדי לחוות את התחושות המטורפות שרק מכוניות פרארי מאפשרות באמצעות המהירות הבלתי ניתנת להשוואה שלהן. התחושה החלקה של הכבישים והעיצוב היוקרתי והמבריק יעניקו לכם רגעים בלתי נשכחים- וככה החופשה שלכם תהפוך להיות חוויה שתיחרט לכם בזיכרון לנצח נצחים.

כדי לבדוק על השכרת רכבי פרארי בדובאי אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נעזור לכם להפוך את החופשה שלכם לחלומית במיוחד!

בקרוב המקומות בדובאי ניתן להשכיר רכב מגיל 21 ומעלה.

כן ניתן לשלם באשראי ובמזומן על הפרארי

יש ביטוח לפרארי אך יש השתתפות עצמית במקרה של תאונה.

השאירו פרטים ותנו גז 🙂

אהבתם? שתפו עם חברים

תפריט נגישות