הטיול של מאי יצחק

דובאי – כל מה שרציתם לדעת על היעד הנחשק והמפואר

טסנו לחופשה של 10 ימים בדובאי , בחופשה ביקרנו ב2 מלונות בשתי אזורים שונים, נהננו מאטרקציות בלתי נשכחות, ביקרנו בחופים ומעדוני החוף ואכלנו במסעדות איכותיות.

בפוסט הקודם כתבתי על המלצות כלליות, על טיסה ומלונות וכל מה שצריך לדעת לפני חופשה בדובאי. בפוסט הזה אפרט על האטרקציות, מעודני החוף, החופים, ברים ומסעדות המומלצות בדובאי.

(בעמוד האינסטגרם שלי תוכלו למצוא המלצות נוספות, המדריך המלא לדובאי, תמונות והילייטס מדובאי.http://instagram.com/may_itzhaik?igshid=1x9egf8zn8lnh)

אטרקציות: יש המון מה לראות ולעשות בעיר דובאי.

עיר מלאת הפתעות עם אטרקציות יחודיות ומעניינות.

ממליצה לסגור את רוב האטרקציות המרכזיות מראש לפני ההגעה לדובאי.

ניתן לרכוש את האטרקציות בהזמנה איטרנטית דרך האתרים הרשמיים במחירים טובים ונוחים לכל כיס.

בורג׳ חליפה (burj halifa)– גורד השחקים הגבוה ביותר בעולם ובמתחמו המעלית המהירה בעולם. הנוף מהתצפית מרהיב במיוחד ומשקיף לרחבי העיר. מחיר הכניסה משתנה בהתאם לשעה ולפי מספר הקומה. ישנם 2 אפשרויות:

1. לעלות לקומה ה124+125 במחירים הנעים בין 150-250 AED (בהתאם לשעה)

2. לעולת לקומה ה148 והגבוה ביותר במחירים הנעים בין 250-500 AED (בהתאם לשעה)

בשעות הבוקר מחיר כרטיס בעלות נמוכה יותר מאשר בשעות השקיעה שמחיר כרטיס בעלות גבוה יחסית.

מופע המזרקות בדובאי (dubai fountain) – מופע מזרקות מרשים ויפה שמלווה במוזיקה. המופע נמשך 3 דקות ומתחיל כל חצי שעה החל משעות הערב. המזרקות ממוקמות ליד הבורג׳ חליפה וליד קניון דובאי.

את ההופעה ניתן לראות בחינם ויש גם עוד 2 אופציות לצפיה בו –

1. בסירה שמקיפה את המזרקות במזמן המופע

2. מצוף ארוך שבחלק הקידימי של המזרקות שממנו ניתן לראות את המופע יותר מקרוב.

טיול יום סאפרי במדבר – טיול אותנטי ונחשב חובה במהלך חופשה בדובאי. יש כל מני סוגים של טיולים במדבר בזמנים שונים ועם אטרקציות ופעיליות שונות כגון:ריזרים, טיול גמלים, טיול הכולל כדור פורח בזריחה, טיול ג׳יפים ועוד. לטיול במדבר שאנחנו יצאנו אליו קוראים: HERITAGE DESERT SAFARI טיול שאורך כ7 שעות.

הטיול כולל : איסוף והורדה מבית המלון, ציוד ממותג של החברה של תיק ובקבוקי מים, מטפחת לראש, נסיעה בג׳יפ עם גג פתוח, הדרכה על צמחיה וחיות, עצירה בלוקיישן תמונות במדבר, עצירה במתחם ובו מופע בז, רכיבה על גמלים, נסיעה למתחם בדואי של החברה ובו ארוחת ערב אותנטית בדואית עם מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים ושתיה חמה וקרה, מופע מסורתי.

שייט ביאכטה פרטית באזור הפלאם: בשייט רואים את דובאי מזווית אחרת והחוויה מהנה במיוחד. היאכטות יוצאות מהמרינה ובמהלך הטיול הימי עוברים במקומות האייקונים של דובאי : הגלגל הענק, בורג׳ אל ערב, מלון אטלנטיס, הבניינים המוכרים בדובאי.

ניתן להשכיר יאכטה לשעה, שעתיים או שלוש. תלוי בכמה מהאתרים שתיארתי תרצו לראות במהלך השייט. אנחנו הזמנו את היאכטה במתחם המרינה בדוכן של חברת yacht club. המחיר לשעה הוא 300 דירהאם לאדם, המחיר לשעתיים 500 דירהאם והמחיר לשלוש שעות הוא 700 דירהאם.

קרקס לה פרל (la perle dxb) :קרקס מדהים שמתרחש על במה שבמרכזה בריכת מים גדולה. בקרקס תראו סיפור רקע מקסים שבמהלכו פעלולים עוצרי נשימה שישאירו אותכם עם פה פתוח. ממליצה בחום לא לוותר. המחיר לכרטיס הוא בין 200-500 דירהאם וכל הכרטיסים כוללים הושבה ופופקורן.

פארקים: פארק הפרחים miracle garden – פארק שיש בו פסלי ענק שעשויים מפרחים ושתלי פרחים אמיתיים בכל מקום , מרגיש כמו דיסנילנד רק עם פרחים. מהנה להסתובב בפארק ולראות את הפסלים השונים. אין צורך לקנות כרטיסים מראש ועלות הכרטיסים במחיר נוח.

פארק גלואו dubai garden glow – פארק שפועל רק בשעות הערב החל מהשעה 17:00 שמציג פסלי ענק שזוהרים בחושך. הפארק מקסים ומיוחד לראות את כל הפסלים הזוהרים. ניתן להשיג כרטיסים מראש באתר הרשמי של הפארק.

פארק המים באטלנטיס Atlantis aquaventure waterpark פארק מים גדול הנחשב לאחד הפופולאריים והמצליחים בדובאי. בפארק כ30 מתקני מים ומגלשות, חוף פרטי, מתחם מתקני מים לילדים ומתחמי צפייה בחיות ימיות. מחיר הכניסה: לאורחי המלון הכניסה היא חינם, לאורחים מבחוץ הכניסה בעלות של 248 שקל.

קניות:

קניון דובאי dubai mall – בו תוכלו להנות ממגוון חניות של ביגוד ואופנה, הנעלה, טיפוח, טכנולגיה, מגוו מסעדות ועוד. בקניון תוכלו למצוא גם מתחם אקווריום ענק ומתחם החלקה על הקרח.

קניון המרינה Marina mall – קניון על המרינה עם מותגים שונים ובו אטרקציית אומגה מעל דובאי.

קניון mall of Dubai – קניון עם מגוון מותגים וחניות ובו מתחם גדול של סקיי.

שווקים – השווקים בדובאי אותנטים ויפים . שני שווקים שצמודים זה לזה.

שוק הזהב: שוק עמוס בדוכנים וחניות זהב.

שוק התבלינים: שוק עם מגוון סוגי תבלינים ודוכני מזכרות ניתן לעבור באמצעות סירה לצד השני של הגדה כדי להנות משווקים נוספים.

מועדוני חוף – מעודני החוף ממוקמים בחופים של מלונות שונים באזור הפלאם ובהם תוכלו להנות ממיטות שיזוף על החוף, מגבות, בריכות, מסעדת החוף ובר שתייה. עלות כניסה משתנה בהתאם למועדון החוף אליו אתם הולכים והיא בין 100-600 דירהאם לאדם.

מועדונים מומלצים : five plam, burj el arab-sal, niki beach, rixos premium, white beach club

חופי ים – בדובאי ישנם חופי ים רבים באזור הפלאם עם נופים מדהימים. בחופים תוכלו להנות ממסעדות חוף מצויינות ודוכנים שונים. חופים מומלצים : La mer, JBR, the point, sunset beach. בחוף JBR ישנה טיילת עם ברים, מסעדות ודוכנים שונים- שווה לבקר גם בערב.

מסעדות – דובאי מציגה סצנת אוכל מלאת פאר ויוקרה. בעיר תוכלו למצוא מגוון מסעדות שוקקות חיים החל ממסעדות שף ועד מסעדות לבנוניות אותנטיות.ממליצה להזמין מקומות מראש למסעדות המוכרות ומסעדות השף.

למסעדות הפשוטות יותר אין צורך להזמין מראש.‏

Gordon Ramsay Hell's Kitchen Dubai אחת המסעדות המוכרות ביותר של השף הבריטי, רמזי גורדון, בשל תוכנית הבישול המפורסמת Hell's Kitchen. המסעדה מציעה אוכל איכותי ומגוון. המסעדה ממוקמת באזור הפלאם ומומלץ להזמין אליה מקום מראש

‏Nusr-Et Steakhouseמסעדת סטייקים של השף הטורקי, נוסרט שכנראה אתם מזהים אותו מסרטונים שרצים ברשת. בביקור שלנו זכינו לראות את השף בפעולה והוא חתך לנו את הסטייק ופיזר עליו מלח בדרכו הידועה. המסעדה מאוד יקרה והמחירים לסטייק מתחילים בסביבות 500 דירהאם ויכולים להגיע גם ל2000 דירהאם. המסעדה ממוקמת בדאוןטאון ומומלץ להזמין אליה מקום מראש (לפחות כשבוע לפני).

‏Il Borro Tuscan Bistro מסעדת ביסטרו טוסקני עם אוכל איטלקי, איכותי ופוטוגני במיוחד. המסעדה מעןצבת ממש יפה והשירות במסעדה נעים ואדיב. המסעדה ממוקמת באזור הפלאם.‏

Amazonico מסעדה בסגנון פיוז'ן יפני עם אוכל יוצא דופן שהוא גן עדן לאוהבי אוכל מהמזרח הרחוק. במסעדה תוכלו למצוא תפריט מגוון, החל מבשרים ועד סושי איכותי. המסעדה ממוקמת באזור בפלאם.

Bull & Bear‎ בר מסעדה שמציע מגוון רחב של בשרים ומשקאות אלכוהולים. המסעדה ממוקמת בלוקיישן מדהים המשקיף לנוף העיר ומומלץ להגיע לשם בשעות הערב. המסעדה ממוקמת בדאון טאון ומומלץ להזמין אליה מקום מראש.

ציז׳ קייק פקטורי – אם אתם מחפשים אוכל במחירים יותר נמוכים אבל עם תפריט מגוון ואוכל מעולה תוכלו לאכול ברשת המסעדות צ׳יז קייק פקטורי, יש את המסעדה גם באזור הדאון טאון, בקניון ובאזור הפלאם. חיי לילה וברים – בדובאי תוכלו למצוא חיי לילה שופעים ושוקקים. ישנם מסיבות, ברים ורופטופים עם נוף מדהים.

מקומות מומלצים: ce la vi, the galliard, coyo Five plam – מלון שיש בו מסיבות גם במהלך היום וגם במהלך הלילה. רוב המסיבות ביום הם מסיבות חוף ובריכה. במתחם המלון תוכלו למצוא גם ברים מצויינים. מזמינה אותכם לשאול אותי כל שאלה שעולה לכם על חופשה בדובאי – תרגישו חופשי (זמינה יותר באינסטגרם)

טיול מהנה לכולם❤️

אהבתם? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Telegram

השקעות נדל"ן בדובאי​

אולי יעניין אותך גם:

תפריט נגישות