מסעדת נוסרט דובאי – NUSR-ET STEAKHOUSE DUBAİ

אז איפה אוכלים בדובאי? הסצנה הקולינרית של דובאי שוקקת ומלאת אפשרויות, כך שתמיד יש מה לבחור. אחת האופציות המוצלחות ביותר שיש לעיר דובאי להציע לכם היא מסעדת נוסרט (Nusr Et) של השף הטורקי המפורסם נוּסְרֶט גקְצֶ'ה. מדובר במסעדת סטייקים, בשרים ודגים אשר מציעה חוויה חד פעמית לכל סועד וסועדת.

מיקום מנצח למותג מנצח

השף נוּסְרֶט גקְצֶ'ה הוא כבר מזמן תופעה עולמית. השף הטורקי התפרסם הודות לטכניקת תיבול הבשר הייחודית שפיתח, וסרטונים שפרסם ברשתות החברתיות (עם דגש על אינסטגרם) הגיעו למיליוני צפיות בכל העולם. את החשיפה הגדולה ניצל גקְצֶ'ה להקמת רשת מסעדות סטייקים סופר מצליחות ומוצלחות עם סניפים בכל רחבי העולם: בין היתר טורקיה, יוון, לוס אנג'לס, מיאמי, ניו יורק וכמובן גם סניף מרכזי בדובאי.

מסעדת נוסרט בדובאי נהנית לא רק משייכות למותג עולמי מפורסם אלא גם מאחד הלוקיישנים הכי מרכזיים באמירות: אזור ג'ומיירהביץ' הצופה לנוף המרהיב של המפרץ הפרסי. בקרבת המסעדה שוכנים לא מעט מועדונים, בארים ומקומות בילוי נוספים, כך שמומלץ לסיים את הארוחה לצאת לקבל טעימה מחיי הלילה השוקקים של דובאי.

ומה בארוחה עצמה?

מסעדת נוסרט היא מסעדה חד פעמית לא רק בגלל העניינים שמסביב, אלא בעיקר בזכות החוויה הקולינרית המצוינת שייחודית רק לה. נוסרט שואבת השראה רבה מהמטבח הטורקי המסורתי ומציעה מנות קלאסיות כמו עוף עם אורז וקינוחים טורקיים אותנטיים, לצד מנות "גלובליות" יותר כגון קרפצ'ו, סלטים, מנות סלמון, מנות סרטנים ועוד.

קטגורית הדגל של המסעדה היא ללא ספק הסטייקים הבלתי נשכחים שלה (כזכור, המנה שהביאה לגקְצֶ'ה את תהילתו) הנעשים אך ורק מנתחי בשר שנבחרו בפינצטה מספקים מעולים ואמינים. עד להגעה לצלחת, הסטייקים עוברים תהליך הכנה ייחודי שנמשך לא פחות מעשרים יום! אחת המנות המפורסמות של המסעדה היא ה-"Nusret Golden Steak", סטייק במשקל 400 גרם המצופה כולו בעלי זהב – בהחלט מנה של פעם בחיים.

ארוחה מלאה  (מנת פתיחה, עיקרית וקינוח) במסעדת נוסרט צפויה לעלות כמה מאות דירהאם לסועד (דירהאם– המטבח של איחוד האמירויות, שווה ערך לכשמונים אגורות השקל). זאת לא המסעדה הכי זולה בדובאי אבל אין ספק המחיר שווה את האיכות ואת הטעם המושלם, כמו גם את החוויה הייחודית שניתן לקבל רק בנוסרט.

בשביל שלא תשכחו את הביקור

כיאה לחוויה של פעם בחיים, במסעדת נוסרט פועלת חנות מזכרות קטנה שמאפשרת לרכוש מרצנ'דייז הקשורים למסעדה: סיכות, חולצות, ארנקים ועוד. מזכרת שווה במיוחד שניתן לרכוש היא סכין בשר המשמשת את טבחי המסעדה עצמם! כך תוכלו לקבל מזכרת קטנה שתשאיר לכם טעם של עוד מהבילוי החד פעמי.

גם אם תצאו נטולי מזכרות מהארוחה בנוסרט, אנחנו בטוחים שתיקחו אתכם את הערב הזה עוד זמן רב אחר כך. אחרי הכל, מדובר במראות, ריחות וטעמים שלא פוגשים בכל יום או מקום. מה שנקרא: חוויה לכל החושים.

אהבתם? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Telegram

השקעות נדל"ן בדובאי​

תפריט נגישות