הטיול של נועה גולן

אז עקב הבידוד הלא מתוכנן יש לי זמן פנוי לכתוב לכם המלצות על הטיול של המשפחה שלי ושלי בדובאי ואולי לעזור לכמה מכם בדרך לטיול המושלם (לפחות לנו הוא היה כזה 🤩)

*טיסה*-סגרנו טיסה ומלון עצמאית. טסנו עם פליי דובאי ב-16.12 בשעה 00:55, הטיסה יצאה כמתוכנן ונחתנו בדובאי בשעה 06:00 (הטיסה ערכה שעתיים וחצי סך הכל)הגענו לשדה התעופה וישר הובילו אותנו לבדיקות הקורונה. הכל היה מאוד זריז ותוך 45 דק יצאנו כבר מהשדה אחרי הכל. חשוב מאוד להדפיס את בדיקות הקורונה עם התוצאה השלילית כי הם מבקשים לראות (אנחנו עשינו את הבדיקה בדרייב-אין של נתב״ג שהיה זריז ומצויין) יצאנו מהשדה ותפסנו רכב גדול שיקח אותנו לריזורט Anantara the palm שנמצא באי הדקל ומרוחק מהמרכז. עלות הנסיעה -160 דיראהם לפי המונה.

*מלון*-‏Anantara the palm כמו שאמרתי נמצא במרחק 25-30 דק מהדאון טאון ואזור הבורג׳ חאליפה אבל ההורים רצו ריזורט ומי אנחנו שנגיד לא ? המלון היה מושלם סטייל ריזורטים בתאילנד, ארוחת בוקר מושקעת מאודדדד ושירות מצויין . מי שמחפש להתפנק בריזורט עם בריכות שוות וחוף פרטי אני לגמרי ממליצה . המלון לא זול אבל בעיניי שווה כל שקל .

*נסיעות*-את כל הנסיעות שלנו לכל מקום עשינו במונית . המוניות בדובאי זולות בהרבה ביחס לארץ וזה היה לנו מאוד נוח. מחיר משוער לנסיעה של 40 דק – 80-100 דיראהם תלוי בפקקים מן הסתם . למי שפחות רוצה להיות תלוי במוניות ישנה אופציה להשכרת רכב במחירים מאוד טובים.

*אטרקציות*-גן הפרחים : מקום מושלם , יפה בטירוף ובתאכלס אין לי עוד מה להוסיף פשוט לכו ותבקרו שם היינו שם 40 דק לא יותר אז לגמרי אפשר לשלב אותו עם עוד אטרקציות באותו יום

הפריים של דובאי: מבנה מאוד ייחודי ומעניין לגמרי אתר חובה .

עלינו במעלית ותצפתנו על דובאי מהגובה ואכן הנוף פשוט מהמם. עוד משהו מאוד מעניין הוא רצפת הזכוכית החלבית שכאשר דורכים עליה הופכת לשקופה וכן זה מפחיד ולוקח זמן להתרגל (לפחות לי) להליכה על רצפת זכוכית בגובה 150 מטר.

גלובל וילג׳: מקום ענק ומושלם שבעצם מחולק למדינות . בכל חלק של מדינה תוכלו לרכוש פריטים יחודיים מאותה מדינה (לדוגמה ביפן תוכלו לקנות כלים יפנים כמו צ׳ופסטיקס וכוסות תה ).בנוסף קיים במקום פארק עם כל מיני מתקנים שווים במיוחד. ממליצה להקדיש למקום לפחות 5-6 שעות כי הוא פשוט ענקק!!

טיול ספארי– אספו אותנו מהמלון בשעה 15:15 ויצאנו לכיוון המדבר (בערך שעה נסיעה) לפני הנסיעה בדיונות ניתן להשכיר במקום טרקטורונים לנסיעה בדיונות (חוויה מהנה במיוחד) בעלות של 150 דירהם ל-20 דק’. משם המשכנו לטיול אקסטרים בדיונות וצילומים במדבר בשקיעה. לאחר מכן נסענו לאזור מחנה גדול בו הוגשה לנו ארוחת ערב תוך כדי צפייה בהופעות- רקדנית בטן , מופע אורות ומופע אש. במקום ניתן גם לקנות אלכוהול ונרגילות במחירים ממש טובים. טיול חוויתי בטירוף. חזרנו למלון בשעה 21:00 אז ממליצה לא לקבוע תוכניות לערב כי אתם תחזרו גמורים.

טיול בסירה צהובה- טיול בספיד בואט למשך שעה ורבע בו עוצרים באתרים האייקונים של דובאי. היה לנו מדריך מדהים בשם וילאם שלגמרי גרם לחוויה להיות מצחיקה וטובה יותר. בסיור הוא הסביר לנו על החיים בדובאי , על הבנייה (המהירה בטירוף) של הבניינים ועל כמה השייח ח׳ליפה בן זאיד אוהב להיות מספר אחת בהכל. אישית אני ממליצה לקחת טיול של שעתיים ולא שעה ורבע כי בטיול הארוך יותר מגיעים עד הבורג׳ אל ערב.סגרנו את הטיול דרך אתר שהומלץ עליו כבר בקבוצה בעבר.מחיר : 140 דירהם לאדם לשעה ורבע.

טיסה במסוק – לקחנו טיסה פרטית במסוק למשך 17 דק ואתם בטח כבר מבינים שהנוף מהזווית הזאת הוא פשוט מושלם ! מחיר המסוק ל-17 דק 3200 דירהם ל-4 אנשים (טיסה פרטית)

המזרקות של דובאי: (ממוקמות מחוץ לדובאי מול ליד הבורג חאליפה) . כל חצי שעה יש מופע מזרקות , אנחנו אישית העדפנו ללכת בלילה להופעה האחרונה (ב-23:00) . פשוט התיישבנו באחת המסעדות מסביב למזרקות ככה אף אחד לא הסתיר לנו וגם לא היינו צריכים להיות צמודים להמון אנשים (אמנם יש סימונים איפה מותר לעמוד אבל אין באמת אכיפה לגבי זה).

קרטינג -לא הרבה יודעים אבל על הגג של קניון דובאי יש מסלול קרטינג ממש מגניב.אם אתם כבר שם וממש אוהבים קרטינג,ממליצה ממש. נמצא בקומה ה-9 של הקניון (יש שילוט) עלות : 170 דירהם לאדם ל-2 סיבובים של 7 דק כל אחד.

שוק הזהב ושוק התבלינים-הסיבה שכתבתי אותם ביחד היא כי הם ממוקמים ממש אחד ליד השני. לא יותר מנחמד…הבעיה העיקרית היא שהמוכרים פשוט מציקים ברמה בלתי נסבלת! רודפים אחריך בכל השוק ומציעים לך זיופים למינהם או דברים שאין בהם באמת כל צורך. מה שכן אם אתם רוצים לקנות תבלינים מיוחדים ובכמויות אז חייב לבקר בשוק התבלינים ואם אתם כבר שם אז תקפצו גם לשוק הזהב כי כמו שאמרתי זה אחד ליד השני.‏

VR PARK:מתחם עם משחקים במציאות מדומה, מתאים לילדים וגם למבוגרים שאוהבים משחקי יריות וכאלה (אני בת 27 ואחי בן 20 והתלהבנו ממש 😅) קונים כרטיס בכניסה ומטעינים אותו באיזה סכום שאתם רוצים ופשוט מסתובבים ומתחילים לשחק. יש גם משחקים שהם לא במציאות מדומה. נחמד ממש אם יש זמן פנוי אך לא חובה.‏

Sky Dubai:אנחנו אישית לא עשינו את האטרקציה הזאת והסיבה העיקרית היא שלא ידענו שצריך להזמין מראש מקום לחווית הפינגווינים (באנו בשביל זה בתאכלס) אז ויתרנו כי השאר לא עניין אותנו. אז אם אתם לא מוכנים לוותר על החוויה הזאת תזמינו מראש!!!

*מסעדות*-חייבת לומר שבתור משפחה שמעריצה אוכל המסעדות בדובאי היו ההיילייט של הטיול שלנו (כי בשורה התחתונה בשביל זה באמת נסענו 😝) ‏

Nobu – מסעדה יפנית מושלמת שממוקמת במלון אטלנטיס (בנוסף לעוד המון מסעדות של שפים מובילים מכל העולם). מסעדה אחת הטובות שהיינו בה בחיינו (והיינו בהרבה) מרמת העיצוב של המסעדה , דרך השירות ועד הדבר החשוב באמת – האוכל!! וואו , פשוט וואו….אנחנו אישית אוכלים הכל (יותר נכון המשפחה שלי ) אז פשוט אמרנו למלצר שיבחר לנו את המנות לפי מה שנראה לו והוא פשוט בחר אותן מושלם ! הכל היה מושלם לרמת גרגיר המלח. חוויה קולינרית מטורפת – ממליצה לכל פודי לבקר במסעדה הזאת . מה שכן לקחת בחשבון שהמסעדה מאוד יקרה אבל כמו שאמרתי שווה כל שקל.‏

Ossiano Restaurant-מסעדה שהיא חוויה שגם היא ממוקמת במלון אטלנטיס המדובר, רק שהתפנית היא שהקיר במסעדה הוא האקווריום ! מה שמספק חוויה מדהימה לכל הדעות.המסעדה עובדת בקונספט של תפריט טעימות (שימו לב אין אפשרות להזמין מנות מהתפריט). יש 2 אופציות בסך הכל- אופציה א׳- תפריט טעימות בן 15 מנות.אופציה ב׳- תפריט טעימות בן 18 מנות.אנחנו לקחנו תפריט טעימות בן 15 מנות ואחי לקח תפריט טעימות בן 18 מנות.המנות לא גדולות (ממש ביס שתיים כל מנה) אבל יצאנו מפוצצים כי בסך הכללי זה די הרבה אוכל.הייתה לנו חוויה טובה אך לא מושלמת וזאת כי מרגע שהגענו ועד שהגיע האוכל לקח שעה וחצי! המנהל של המקום ניגש אלינו ופיצה אותה בבקבוק יין וזה היה מאוד נחמד. בנוסף היה פער מאוד גדול בין המנות, מנה אחת יכלה להיות מטורפת והאחרת בינונית ומטה מה שדי ביאס אותנו כי ציפינו להרבה יותר. באופן כללי חוויה קולינרית טובה אך לא מצויינת (בגלל המנות הבינוניות).לגבי המחיר- 475 דירהם לאדם לתפריט טעימות בן 15 מנותו-575 דירהם לאדם לתפריט טעינות בן 18 מנות. *שימו לה שהתפריט לא כולל שתיה.‏

LPM RESTAURANT & BAR-מסעדה בקונספט צרפתי קלאסית (ממקומת במתחם של מסעדת נוסרט שכולם מכירים) עם המון מנות שמאפיינות את המטבח הצרפתי מנות ראשונות פשוטות ומעולות. ברמת הטעם הכל היה מדוייק מאוד, בשרים ודגים מעולים! מיותר לציין שהכל מאוד מאוד טרי. אנחנו בדרך כלל נמנעים מלהזמין מנות כמו טרען כבד אווז, סלט אנדיב, קרפצ׳ו וכו (מעדיפים דברים מיוחדים) אבל בגלל שהכל היה מאוד טרי והבשר היה ברמה מאוד גבוה הזמנו ויותר מנהננו!‏

Ronda Locatelli-מסעדה איטלקית מצויינת שממקומת גם היא במלון אטלנטיס. המסעדה ידועה בשל חומרי הגלם הטריים והאיכותיים שלה אשר מיובאים מאיטליה.פסטות ופיצות מדהימות שיזרקו אתכם לאיטליה לכמה שעות.*גלובל וילג׳*- הדבר היחיד שאגיד זה פשוט תבואו רעבים !!! מיליון דוכני אוכל שווים שהלוואי שהייתה לי עוד קיבה כדי לאכול מכולם…

קניונים-‏Mall of the Emirates ו-*The Dubai Mall*:דובר פה לא מעט בקבוצה, על הקניונים המטורפים האלה אז ככה:

דובאי מול :קניון בגודל בלתי מוסבר עם 1400 חנויות מכל מיני סוגים.

קניון האמירויות – יותר קטן אבל גם בעצם ממש גדול.אין יותר מידי מה להרחיב על שניהם חוץ מזה שהשופינג שם מטורףףף , אנחנו עפנו.

כללי-

*החזר מע״מ- נאמר לנו גם שם כשפגשנו ישראלים וגם פה בקבוצה לא פעם שאין החזר מע״מ לישראלים עדיין אבל זה לא נכון. יש החזר ולא רק שיש החזק הוא הכי פשוט וקליל בעולם . אין צורך למלא מיליון פרטים על הקבלות .במעמד הקנייה פשוט מבקשים החזר מע״מ , המוכר מדביק ברקוד על הקבלה (הם ממלאים את הפרטים ולא אתם) וזהו!. מציגים את הברקודים על הקבלות בשדה והם כבר רואים את כל הקניות שלכם במחשב. ז״א שגם אם איבדתם קבלה זה לא באמת נורא. מה שכן חשוב הוא שהם מבקשים להראות את הפריטים שקניתם, אז אל תשלחו את מזוודות לפני שעברתם בעמדה.

*לבוש בדובאי- לא ארחיב יותר מידי כי כבר טחנו את זה בקבוצה. תתלבשו איך שבא לכם, זה סבבה!.

*מוניות – תמיד איכשהו ינסו לדחוף לכם ״מוניות״ שהן לא באמת מוניות אלא רכבים רגילים ויקרים בהרבה במחיר מזה של המוניות עם הכובע הצהוב. אז תגידו יפה ״לא תודה״ ותבקשו מונית רגילה ותוך שניה תהיה לכם אחת.

*מחירים- המחירים בדובאי לא זולים, אבל יש מקומות שאפילו זולים יותר מהארץ. אפשר להתווכח עם המוכרים (לא בקניון כמובן) אבל תעשו את זה בנחמדות ובצורה נעימה וגם אם אמרו לכם לא אז תתפשרו או שפשוט תגידו לא תודה.*בשוק התבלינים המחירים הם לפי גרם ולא 100 גרם כמו שאנחנו רגילים אז תשימו לב! אני כמעט קניתי תה ב-550 ש״ח 😂ולסיכום-דובאי מושלמת ! יש בה הכל מהכל ואפילו יותר , אוכל טעים , אנשים נחמדים , אטרקציות מטורפות וקניות בלתי נגמרות. אם אתם שואלים אותי סעו לפחות ל-7 לילות וגם זה לא בטוח שיספיק לכם. אנחנו אישית כבר מתכננים על פסח 🙃.מקווה שלא שכחתי כלום ושעזרתי לכמה מכם 🙂תעשו חיים ❤️

אהבתם? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Telegram

השקעות נדל"ן בדובאי​

אולי יעניין אותך גם:

תפריט נגישות