הטיול של זהבה מזרחי

#דובאי פברואר 2019-פעם ראשונה

כמובטח פוסט סיכום. *****אין פרימארק******

העונה-אופטימלית.ביום לא חם ברמות לא סבירות,נעים פלוס,ירד גשם אבל לא כזה שמפריע לשגרה מה גם שמתייבש מהר.

אם בקנדה הכל מתנהל מתחת לאדמה כדי להימנע מקור לא נסבל,בדובאי כמעט הכל מקורה /ממוזג אפילו תחנות האוטובוס!

✈️ טיסות – אין טיסה ישירה ואני בחרתי לטוס דרך לונדון,אלעל עם הוספת כבודה (35$ לכיוון בהזמנה מראש,יש הרבה מה לקנות!)ללא עיכובים מיוחדים.

מלונדון לדובאי Emirates מטוס ענק דומה לאיבזור באלעל עם הרבה מקום לרגלים יחסית לאקונומי לא זוכרת את סוג המטוס,אבל לא הדרימליינר.

יש אפשרות לרכוש שירות שחוסך המון זמן של תורים ומעבר חלק,נקרא ״מרחבא״-שווה ביותר,בסביבות 140₪.

ביטוח-דרך הראל ,און ליין,ללא חילוץ והצלה ווידוא טלפונית שזה תקף לדובאי. 37$💶💴💵

כסף- המטבע המקומי נקרא דירהאם והוא שווה בערכו(כמה אגורות לפה או לשם) לשקל. אז המחירים שציינתי ב₪. ניסיתי להשיג דירהאם בארץ אך ללא הצלחה,בצ׳יינג׳ים בחו״ל כמובן שיש בשום פנים ואופן לא להמיר בשדה התעופה של אף מדינה!רק בשנה האחרונה החילו את עניין המס(בגובה של 5%).

❌איסורים- קראתי ברשת ובאמצעות ולוגים של אנשים תושבי חוץ בקשר לאיסורים.אלכוהול יש במלונות אבל בחנויות דורשים רישיון.באמירות סמוכה לא דרשו אבל היה סיכון בלהעביר את זה בין אמירות אחת לשנייה.🚖🚍🚆🛶

🚁🛳תחבורה- מגוון רחב של אמצעי תחבורה. יש אופציה לאובר או כארים שזה אובר מקומי ברכב של לקסוס או דומה. אוטובוס,רכבת,מונית מים-כרגע נמצאת במקצה שיפורים ולוקחת לסיבוב היקפי רק אם יש שמונה אנשים במינימום ועולה 55₪.

רשות הכבישים והתחבורה או הRTA road and Transport Authority .אמונה על כל אמצעי התחבורה (כמעט,למעט האווירים) אפשר לרכוש כרטיס רב קו נקרא nol (יש כמה סוגים שנותנים דברים שונים,הזהב נותן נסיעה בקרון הראשון עם מראה פנורמי,כשהרכבת יוצאת ממצב תחתי לעילי).

קיימת הפרדה ברכבת וגם באוטובוסים החלק הקדמי לנשים וילדים והאחורי לגברים. הכרטיס תקף גם למונית המים אבל לרוב אין מכשיר התיקוף(עדיין) בסירה.

הסירות שמעבירות מגדה לגדה(שייט של חמש דק׳) עולות 1 ₪(מזומן בלבד). נסיעה במטרו(כרגע יש שני קווים אדום וירוק שחוצים את העיר) עולה בממוצע 5 ₪ באוטובוס כ3₪.הליקופטר עולה בסביבות ה600.📱– אינטרנט-יש רשת ווי פיי פתוחה בכל קניון ותחנת רכבת שמתחברים אליה באמצעות גוגל/פייסבוק.

לי נתנו סים אז לא יודעת בקשר לעלויות או אופן רכישה.

יש חסימה לשיחות וידאו/אודיו בפייסבוק,מסנג׳ר,וואטסאפ ופייס טיים. הצלחתי להתקשר באמצעות טלגרם כשהצד השני יוזם את השיחה בסיקרט. אתרים ישראלים חסומים. סמס באמצעות האפליקציות לעיל כרגיל.

🏙אטרקציותבורג׳ חליפה(מגדל בבל המודרני🤪) המגדל הגבוה ביותר בעולם. אפשר להגיע לקומה ה158 עולה כ600₪ וכולל סקיפ דה ליין ולאונג׳.לקומה ה124+125 370₪.עם תור שיכול להגיע ל45 דק כל כיוון. ניתן להשיג באתרים דוגמת גרופון ודומיו דילים המשלבים כמה אטרקציות במחיר מעולה. אקווריום פלוס 124 ו ב125 ב220₪.

אקווריום בסיסי-מעבר במנהרה ובגן החיות הימי.

קניון דובאי-הכי גדול בעולם מעל 1200 חנויות!ספויילר -!אין פרימארק!-בתוך הקניון מצוי האקווריום,זירת החלקרח,שלד אמיתי של דינוזאור ועוד מלא דברים.

המזרקה הכי גדולה בעולם ביציאה מקניון דובאי ולמרגלות הבורג׳ חליפה .פועלת ביום בשעה 13:30 ומ18-23 כל חצי שעה. אחרי רבע שעה בשעה עגולה יש גם מיצג וידאו על הבורג׳ חליפה.

הקניון של האמירויות יותר עממי ועם אתר סקי!גם שם אין פרימארק.

שוק הזהב-חובה להתמקח!

שוק התבלינים-חוף ים הכי מונגש שראיתי. שביל מלט רחב לחוף ולשובר גלים. על השובר גלים כיסאות מתקפלים בצורת צבעוניים.

טיילת על החוף(לפחות עשרה ק״מ) דק להולכי רגל ומסלול סופג זעזועים לרצים. טיול לאורך התעלה המלאכותית הכי ארוכה בעולם עם אופציה לשייט בעלות של 1₪,אני גם ראיתי סטינגריי מנומר משייט לו…..

Dubai frame 🖼 -מבנה ענקי בגובה 150 מטר.עולה בסביבות 50₪ לפנסיונרים חינם,ילדים בחצי מחיר.

לא הייתי בבורג׳ איל ערבאת

הפאלם ראיתי בטיסה חזרה.

הדיוטי בדובאי שווה בטירוף.

אהבתם? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Telegram

השקעות נדל"ן בדובאי​

אולי יעניין אותך גם:

תפריט נגישות