סיור אווירי במסוק

רוצה לעוף עם המסוקים שלנו?

מתכננים לבלות את החופשה הבאה באיחוד האמירויות? טיסה פרטית במסוק מעל שמי דובאי היא חוויה שאסור לכם לפספס!  אם בעבר החוויה של השכרת המסוק הייתה אירוע השמור לעשירים בלבד, היום מספר הולך וגדל של תיירים נהנים מטיסות בשמי דובאי במחירים שווים לכל כיס.  כמעט מיותר לציין שבמהלך הטיסה תזכו כמובן לראות ממעוף הציפור את כל הנקודות האייקוניות ביותר בדובאי.

מסלול הטיסה, אשר נמשכת בין עשר דקות לחצי שעה, עובר מעל איי הדקלים ואיי העולם המלאכותיים, ממשיך לתעלת דובאי האייקונית, למגדל בורג' חליפה –  הידוע גם בתואר המגדל הגבוה ביותר בעולם, וחולף מעל מלון בורג' אל ערב היוקרתי.

טיסה במסוק בדובאי היא חוויה בלתי נשכחת ומתאימה לכל הגילאים. מסוק ממוצע יכול להכיל ארבעה אנשים נוספים פרט לטייס, והחוק בדובאי מאפשר לכל אדם מעל גיל שנתיים להשתתף בטיסה. בדרך כלל, הטיסה ממריאה מאזור Dubai Police Academy שנחשב יחסית מרוחק ממרכז דובאי, ועל כן מומלץ לקחת בחשבון את זמני הנסיעה, מחיר מוניות וכדומה, בעת תכנון הטיסה.

חשוב להדגיש כי עליכם להביא עמכם דרכון לטיסה, וזאת על אף שמדובר בטיסת פנים. אנשים שלא יציגו את דרכוניהם לא יורשו לעלות על המסוק. כמו כן,  הציוד היחידי אתו ניתן לעלות למסוק  הוא טלפון נייד בלבד, כאשר יתר החפצים האישיים שתישאו עמכם ימתינו לכם בכספת מאובטחת הממוקמת בחדר ההמתנה.

אתם בהחלט רשאים לתעד את כל מהלך הטיסה באמצעות הטלפון הסלולרי שלכם. עם זאת, במידה ואתם מעוניינים לתעד את הטיסה באמצעות מצלמה יותר מקצועית, יהיה עליכם להסדיר את הנושא מול צוות הטיסה וכן מול הרשויות בדובאי. יש לציין כי באיחוד האמירויות מושם דגש גדול על שמירה על הפרטיות, ובהתאם לכך צילום אנשים שהתבצע באמצעות מצלמה מקצועית וללא האישור המתאים באמצעות עלול לסבך אתכם עם רשויות החוק המקומיות.

עם זאת אין צורך להסתבך עם צילום עצמאי, מכיוון על פי רוב נחיתתכם תתועד במלואה על ידי צוות צילום מקצועי מטעם החברה המארגנת. לאחר הנחיתה יוצע לכם לרכוש את תיעוד הנחיתה הכולל בין היתר את רגע הנחיתה, הירידה מהמסוק וכן מספר תמונות סטילס וצילומי נוף שונים.

*המחירים לטיסה במסוק מתעדכנים מעת לעת אך לעיתים אנחנו לא מספיקים לעדכן.

חבילה שיתופית בתוך טיסה קיימת
מחיר לאדם
12 דק' זמן אוויר
646 דירהאם = 572 ש"ח
17 דק' זמן אוויר
814 דירהאם = 720 ש"ח
22 דק' זמן אוויר
1,045 דירהאם = 925 ש"ח
40 דק' זמן אוויר
בקרוב
טיסה פרטית
מקסימום 5 במסוק
12 דק' זמן אוויר
2,595 דירהאם = 2300 ש"ח
17 דק' זמן אוויר
3,675 דירהאם = 3255 ש"ח
22 דק' זמן אוויר
4,830 דירהאם = 4,327 ש"ח
40 דק' זמן אוויר
8,925 דירהאם = 7900 ש"ח

מסוק בדובאי רק איתנו

זמינות גבוהה

ניתן לשלם במזומן וכרטיס אשראי

חוויה לכל החיים

שירות משפחתי ומכל הלב

אהבתם? שתפו עם חברים

תפריט נגישות